Page 70 - Template 3
P. 70

 | PARTNERCONTENT
 Amslod
Oer-Hollands merk met bijzondere geschiedenis
Van de IT en automotive naar e-bikes: voor Bert Jonkeren en Ronald Meppelink was het geen grote stap. Ze zagen kansen in de fietsbranche en zetten samen in vier jaar tijd een oer-Hollands merk in de markt. Een nieuwe speler met een historisch tintje.
Beeld FRANSPAALMAN,AMSLOD
De vrienden zetten in 2015 vol enthousiasme hun eerste stappen in een voor hen totaal nieuwe wereld, die van de elektrische fietsen. Jonkeren, een IT’er, en Meppelink, afkomstig
uit de automotive, zagen kansen. ,,We vonden dat er in dertig jaar tijd weinig was veranderd in de fietsbranche, terwijl daar vanuit de consument wel behoefte aan was.” De twee werden niet gehinderd door enige kennis
van zaken. ,,Dat heeft voordelen”, zegt Jonkeren. ,,We keken overal met een frisse blik naar. Bovendien:
 


























































































   68   69   70   71   72